Program ramowy wkładów Konferencji Psychologicznej „Dziecko w świecie – świat w dziecku” 26 i 27 października 2018

PROGRAM RAMOWY WYKŁADÓW:

26 października 2018 – Aula wykładowa Wydziału Humanistycznego, Uniwersytetu Szczecińskiego przy ul. Krakowskiej 71-79, Szczecin
8.30 – rejestracja uczestników
pierwsze piętro, wejście na Aulę Wydziału Humanistycznego US
9.00-10.00. – uroczyste przywitanie uczestników i otwarcie konferencji – dr Agata Giza-Zwierzchowska (Polskie Towarzystwo Psychologiczne), Prof. dr hab. Zdzisław Kroplewski (Instytut Psychologii Uniwersytetu Szczecińskiego)
10.00-11.15 – Dr Jőrg Rasche „Music and Matter: About the co-ontogenetic dance and the algorythms of mind.” – „Muzyka i materia: O tańcu ko-ontogenetycznym i algorytmach umysłu.” (wystąpienie z tłumaczeniem)
11.15-12.30 – Dr Ruth Noël-Hermann  – Wohin Die Wilden Kerle Ziehen? Verschiebung, Symbolisierung und Umwandlung von Aggressivität zwischen Schule, Elternhaus und Sandspiel-Therapie. –
„Dokąd pędzą dzikie stwory” Przemieszczenie, symbolizowanie i przekształcanie agresji pomiędzy obszarem szkoły, domem i Terapią w Piaskownicy. (wystąpienie z tłumaczeniem)
12.30-13.00 – koncert instrumentalny
13.00-13.30 – przerwa kawowa
13.30 – 14.30 – Dr Katarzyna Walewska „Pomiędzy kozetką a pianinem”
14.30-15.30 – Dr Elżbieta Zubrzycka – KSIĄŻKI W DZIECKU. Co wnoszą, czego uczą, dlaczego warto je czytać. Wybrane tematy i magia słów: wartości rodzinne; przyjaźń: lojalność, poświęcenie i współpraca; przeciwdziałanie przemocy; komunikacja; złość; uzależnienia; śmierć, strata i żałoba, ekologia, wiara w siebie i motywacja do nauki.
15.30 – 16.15 –  Panel dyskusyjny z udziałem Prelegentów  i zamknięcie konferencji
PROGRAM RAMOWY WARSZTATÓW KONFERENCYJNYCH:
27 października 2018 – cały dzień - znajduje się tutaj 




Komentarze

  1. To przywilej dzielić się tym cudownym świadectwem ze światem. To jest Beth Walters z Anglii. Mój mąż rozwiódł się ze mną 4 miesiące temu i miałam wyrzuty sumienia, bo nie wiedziałam, co zrobić, żeby zmienić problemy męża. Szukałem w Internecie pomocy, jak uzyskać pomoc w moim małżeństwie i odkryłem wspaniałych świadków zaklęcia miłości wight, które było progresywne dzięki swoim zaklęciom. Skontaktowałem się z nim i dr Wight powiedział mi, że przygotuje dla mnie zaklęcie, które sprowadzi mojego męża z powrotem. Byłem sceptyczny, ale nie miałem innego wyjścia, jak z nim pracować. 2 dni później mąż wezwał mnie od tego dnia do domu i do tej pory żyłam spokojnie. Wrócił teraz z tak wielką miłością i troską. Dziś z radością ogłaszam wam wszystkim, że ten gracz zaklęć ma moc przywracania kochanków, a najbardziej zaskakujące jest to, że nasza miłość jest teraz bardzo silna, każdy dzień jest szczęściem i radością. i nie ma nic lepszego niż przebywanie z mężczyzną, którego kochasz. Polecam Dr.Wight każdemu, kto potrzebuje pomocy. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z Dr.Wight, gwarantuję w 100%, że Ci pomoże!!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp:+17168691327

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję panu za prawdziwe zaklęcia. Nazywam się Zara Matteo. To naprawdę niesamowite i nigdy w życiu nie doświadczyłem czegoś takiego. Zanim spotkałam pana, próbowałam wszystkich możliwych sposobów, aby sprowadzić męża z powrotem, ale zdałem sobie sprawę, że nic mi nie działa i że mój mąż bardzo mnie znienawidził. Myślałem, że nie ma nadziei na ponowne spotkanie z moim byłym mężem. Ale kiedy przeczytałem dobre recenzje o tym, jak DR WHITE pomaga innym, postanowiłem wysłać mu wiadomość przez WhatsApp: +17168691327. by spróbować i zrobiłem wszystko, co mi polecił, zaufałem mu i postępowałem zgodnie z jego instrukcjami, jak gwarantował mi w ciągu 48 godzin, i właśnie wtedy zadzwonił do mnie mój były. Sir, jesteśmy teraz szczęśliwsi niż kiedykolwiek. Wszystko wygląda idealnie i tak naturalnie! Dziękuję bardzo za autentyczne i niepodważalne zaklęcia. tutaj znowu jego e-mail:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Możesz także Whatsapp go:
    +17168691327

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazywam się Valerie N. To dzień pełen radości w moim życiu z powodu pomocy, jaką ofiarowała mi matka świtu, aby pomóc mi odzyskać mojego byłego męża za pomocą jego magii i zaklęcia miłosnego. Byłam mężatką przez 6 lat i to było straszne, bo mój mąż naprawdę mnie zdradzał i szukał rozwodu, ale kiedy natknąłem się na Mother Dawn, wysłałem maila w internecie o tym, jak pomogła tak wielu ludziom -uzyskała ex i pomaga do nawiązania relacji. i sprawia, że ​​ludzie są szczęśliwi w ich związku. Wyjaśniłam jej swoją sytuację i szukałam pomocy, ale ku mojemu największemu zdziwieniu powiedział mi, że pomoże mi w mojej sprawie i tak jest, bo mój mąż zmienił się całkowicie na zawsze. Zawsze chce być po mojej stronie i nie może nic zrobić bez mojej obecności. Bardzo się cieszę z mojego małżeństwa, wspaniałej uroczystości. Nadal będę zeznawać w Internecie, że Mother Dawn jest naprawdę prawdziwą czarownicą. PROSZĘ POMÓŻ MATCE DAWN TERAZ NA ŻYWO E-MAIL: dawnacuna314@gmail.com lub WhatsApp +17168691327 ona jest jedyną odpowiedzią na Twój problem i sprawia, że ​​czujesz się szczęśliwy w swoim związku.
    1 ZAKLĘCIE MIŁOŚCI
    2 WYGRAJ Z POWROTEM EX
    3 OWOCE DAMSKIE
    4 PROMOCJA ZAKLĘĆ
    5 OCHRONNY
    ZAKLĘĆ 6 ZAKLĘĆ BIZNES
    7 ZAKLEJCIE DOBRĄ PRACĘ
    8 ZAKLĘCIA LOTERII i PRZYPADEK ZAKLĘĆ

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na imię Elizabeth, wyszłam za mąż 8 lat temu bez dziecka, desperacko szukałam rozwiązania, a mój lekarz powiedział, że nie mogę zajść w ciążę, ale koleżanka skierowała mnie do rzucającego zaklęcia o nazwie DAWNACUNA i wyjaśniłam moje problemy jej i obiecała, że ​​za 14 dni wszystko będzie u mnie w porządku, dał mi kilka instrukcji, które zrobiłam doskonale, poszłam do szpitala na badanie i potwierdzili, że jestem w 1 tygodniu ciąży, a teraz mam piękny synek i właśnie mam kolejną ciążę, wszystko dzięki Tobie DAWNACUNA, skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich rozwiązań,

    1) jeśli chcesz zwrócić swojego Ex kochanka.
    2) jeśli chcesz zaklęcia zajść w ciążę.
    3) jeśli chcesz zatrzymać poronienie.
    4) jeśli chcesz być przez kogoś kochany.
    5) zaklęcie leczące wszelkiego rodzaju choroby lub schorzenia.
    I inni.
    Jest najlepsza i bardzo prawdomówna. ( dawnacuna314@gmail.com ) . WhatsApp:
    +2348032246310

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój dom był wypełniony niekończącymi się problemami i nieszczęściami, które doprowadziły do ​​rozwodu, którego nigdy nie chciałam z mężem. Wszystko się załamało i poszliśmy własnymi drogami. Próbowałam iść dalej, ale było to dla mnie bardzo trudne, ponieważ nadal kochałam mojego męża, a moja córka zawsze płakała, chcąc odzyskać ojca. Nie miałem innego wyjścia, jak szukać pomocy, co skłoniło mnie do skontaktowania się z DR DAWN po zobaczeniu tylu dobrych uwag na temat jego pracy. Zapewnił mnie, że pogodzi mnie i mojego męża swoim zaklęciem pojednania, które zrobił. Cieszę się, że mogę powiedzieć wszystko, że osiągnąłem pożądany rezultat po 2 dniach, miłość i szczęście zostały przywrócone i wróciliśmy do siebie i wierzę, że to dla nas na zawsze i wszystko dzięki DR DAWN za zrobienie tak wiele dla ratowania mojej rodziny . Nigdy nie jest zbyt zajęty, by komukolwiek pomóc. Więc skontaktuj się z nim teraz, jeśli również potrzebujesz pomocy. napisz do niego teraz przez: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +3550685677099 / +2349046229159 Ten komentarz z uznaniem pochodzi od Julii Lorenzo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kompleksy według Carla Gustawa Junga

Sandplay Therapy - Terapia w Piaskownicy, notatki twórczyni metody Dory Kalff

Dziecko rodzi się z głowie czyli o psychologicznych aspektach leczenia niepłodności