Zapraszamy na II Międzynarodową Konferencję Psychologiczną „Dziecko w świecie – świat w dziecku”

Zapraszamy na II Międzynarodową Konferencję Psychologiczną „Dziecko w świecie – świat w dziecku” zapraszamy 26 i 27 października b.r. do Instytutu Psychologii Uniwersytetu Szczecińskiego, przy ul. Krakowskiej 69. Pierwszego dnia (26 października) odbędą się wykłady Gości a drugiego (27 października) warsztaty psychologiczne dla uczestników. Udział w konferencji jest nieodpłatny.
Wydarzenie będzie połączone z obchodami 10 lecia istnienia psychologii jako kierunku kształcenia na Uniwersytecie Szczecińskim. Konferencja uzyskała patronat honorowy Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego Prof. dr Hab. Edwarda Włodarczyka, Dyrektora Instytutu Psychologii US – Prof. dr hab. Zdzisława Kroplewskiego oraz Prezydenta Miasta Szczecina Piotra Krzystka.





Problemy psychologiczne dzieci we współczesnym świecie eskalują. Stwarza to zarówno palącą potrzebę wsparcia dzieci w ich rozwoju, jak i wyposażenia w nowe, innowacyjne umiejętności specjalistów służących im na co dzień wszechstronną pomocą. Oddział szczeciński Polskiego Towarzystwa Psychologicznego  i Instytut Psychologii Uniwersytetu Szczecińskiego zapraszają do udziału w Międzynarodowej Konferencji przybliżającej szczególnie cenne na tym polu osiągnięcia współczesnej psychoterapii i psychologii. To wyjątkowa okazja dla wszystkich profesjonalistów pracujących na co dzień z dziećmi, aby na miejscu, w Szczecinie mogli skorzystać z cennych międzynarodowych doświadczeń psychoterapeutów dziecięcych i zarazem superwizorów sztuki leczenia duszy : Dr Katarzyny Walewskiej z Międzynarodowego Towarzystwa Psychoanalizy(IPA), Dr Jőrga Rasche z Międzynarodowego Towarzystwa Psychologii Analitycznej (IAAP), Dr Ruth Nőel-Hermann ze Szwajcarskiej Federacji Psychologów (FSP) oraz Dr Elżbiety Zubrzyckiej założycielki Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego i autorki bajek terapeutycznych dla dzieci.

Program ramowy wykładów konferencyjnych znajduje się tutaj

Program warsztatów konferencyjnych znajduje się tutaj 

więcej informacji na temat konferencji na stronie 


Komentarze

  1. To przywilej dzielić się tym cudownym świadectwem ze światem. To jest Beth Walters z Anglii. Mój mąż rozwiódł się ze mną 4 miesiące temu i miałam wyrzuty sumienia, bo nie wiedziałam, co zrobić, żeby zmienić problemy męża. Szukałem w Internecie pomocy, jak uzyskać pomoc w moim małżeństwie i odkryłem wspaniałych świadków zaklęcia miłości wight, które było progresywne dzięki swoim zaklęciom. Skontaktowałem się z nim i dr Wight powiedział mi, że przygotuje dla mnie zaklęcie, które sprowadzi mojego męża z powrotem. Byłem sceptyczny, ale nie miałem innego wyjścia, jak z nim pracować. 2 dni później mąż wezwał mnie od tego dnia do domu i do tej pory żyłam spokojnie. Wrócił teraz z tak wielką miłością i troską. Dziś z radością ogłaszam wam wszystkim, że ten gracz zaklęć ma moc przywracania kochanków, a najbardziej zaskakujące jest to, że nasza miłość jest teraz bardzo silna, każdy dzień jest szczęściem i radością. i nie ma nic lepszego niż przebywanie z mężczyzną, którego kochasz. Polecam Dr.Wight każdemu, kto potrzebuje pomocy. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z Dr.Wight, gwarantuję w 100%, że Ci pomoże!!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp:+17168691327

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję panu za prawdziwe zaklęcia. Nazywam się Zara Matteo. To naprawdę niesamowite i nigdy w życiu nie doświadczyłem czegoś takiego. Zanim spotkałam pana, próbowałam wszystkich możliwych sposobów, aby sprowadzić męża z powrotem, ale zdałem sobie sprawę, że nic mi nie działa i że mój mąż bardzo mnie znienawidził. Myślałem, że nie ma nadziei na ponowne spotkanie z moim byłym mężem. Ale kiedy przeczytałem dobre recenzje o tym, jak DR WHITE pomaga innym, postanowiłem wysłać mu wiadomość przez WhatsApp: +17168691327. by spróbować i zrobiłem wszystko, co mi polecił, zaufałem mu i postępowałem zgodnie z jego instrukcjami, jak gwarantował mi w ciągu 48 godzin, i właśnie wtedy zadzwonił do mnie mój były. Sir, jesteśmy teraz szczęśliwsi niż kiedykolwiek. Wszystko wygląda idealnie i tak naturalnie! Dziękuję bardzo za autentyczne i niepodważalne zaklęcia. tutaj znowu jego e-mail:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Możesz także Whatsapp go:
    +17168691327

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazywam się Valerie N. To dzień pełen radości w moim życiu z powodu pomocy, jaką ofiarowała mi matka świtu, aby pomóc mi odzyskać mojego byłego męża za pomocą jego magii i zaklęcia miłosnego. Byłam mężatką przez 6 lat i to było straszne, bo mój mąż naprawdę mnie zdradzał i szukał rozwodu, ale kiedy natknąłem się na Mother Dawn, wysłałem maila w internecie o tym, jak pomogła tak wielu ludziom -uzyskała ex i pomaga do nawiązania relacji. i sprawia, że ​​ludzie są szczęśliwi w ich związku. Wyjaśniłam jej swoją sytuację i szukałam pomocy, ale ku mojemu największemu zdziwieniu powiedział mi, że pomoże mi w mojej sprawie i tak jest, bo mój mąż zmienił się całkowicie na zawsze. Zawsze chce być po mojej stronie i nie może nic zrobić bez mojej obecności. Bardzo się cieszę z mojego małżeństwa, wspaniałej uroczystości. Nadal będę zeznawać w Internecie, że Mother Dawn jest naprawdę prawdziwą czarownicą. PROSZĘ POMÓŻ MATCE DAWN TERAZ NA ŻYWO E-MAIL: dawnacuna314@gmail.com lub WhatsApp +17168691327 ona jest jedyną odpowiedzią na Twój problem i sprawia, że ​​czujesz się szczęśliwy w swoim związku.
    1 ZAKLĘCIE MIŁOŚCI
    2 WYGRAJ Z POWROTEM EX
    3 OWOCE DAMSKIE
    4 PROMOCJA ZAKLĘĆ
    5 OCHRONNY
    ZAKLĘĆ 6 ZAKLĘĆ BIZNES
    7 ZAKLEJCIE DOBRĄ PRACĘ
    8 ZAKLĘCIA LOTERII i PRZYPADEK ZAKLĘĆ

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na imię Elizabeth, wyszłam za mąż 8 lat temu bez dziecka, desperacko szukałam rozwiązania, a mój lekarz powiedział, że nie mogę zajść w ciążę, ale koleżanka skierowała mnie do rzucającego zaklęcia o nazwie DAWNACUNA i wyjaśniłam moje problemy jej i obiecała, że ​​za 14 dni wszystko będzie u mnie w porządku, dał mi kilka instrukcji, które zrobiłam doskonale, poszłam do szpitala na badanie i potwierdzili, że jestem w 1 tygodniu ciąży, a teraz mam piękny synek i właśnie mam kolejną ciążę, wszystko dzięki Tobie DAWNACUNA, skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich rozwiązań,

    1) jeśli chcesz zwrócić swojego Ex kochanka.
    2) jeśli chcesz zaklęcia zajść w ciążę.
    3) jeśli chcesz zatrzymać poronienie.
    4) jeśli chcesz być przez kogoś kochany.
    5) zaklęcie leczące wszelkiego rodzaju choroby lub schorzenia.
    I inni.
    Jest najlepsza i bardzo prawdomówna. ( dawnacuna314@gmail.com ) . WhatsApp:
    +2348032246310

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój dom był wypełniony niekończącymi się problemami i nieszczęściami, które doprowadziły do ​​rozwodu, którego nigdy nie chciałam z mężem. Wszystko się załamało i poszliśmy własnymi drogami. Próbowałam iść dalej, ale było to dla mnie bardzo trudne, ponieważ nadal kochałam mojego męża, a moja córka zawsze płakała, chcąc odzyskać ojca. Nie miałem innego wyjścia, jak szukać pomocy, co skłoniło mnie do skontaktowania się z DR DAWN po zobaczeniu tylu dobrych uwag na temat jego pracy. Zapewnił mnie, że pogodzi mnie i mojego męża swoim zaklęciem pojednania, które zrobił. Cieszę się, że mogę powiedzieć wszystko, że osiągnąłem pożądany rezultat po 2 dniach, miłość i szczęście zostały przywrócone i wróciliśmy do siebie i wierzę, że to dla nas na zawsze i wszystko dzięki DR DAWN za zrobienie tak wiele dla ratowania mojej rodziny . Nigdy nie jest zbyt zajęty, by komukolwiek pomóc. Więc skontaktuj się z nim teraz, jeśli również potrzebujesz pomocy. napisz do niego teraz przez: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +3550685677099 / +2349046229159 Ten komentarz z uznaniem pochodzi od Julii Lorenzo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kompleksy według Carla Gustawa Junga

Sandplay Therapy - Terapia w Piaskownicy, notatki twórczyni metody Dory Kalff

Dziecko rodzi się z głowie czyli o psychologicznych aspektach leczenia niepłodności