II Międzynarodowa Konferencja Psychologiczna „Świat w dziecku – dziecko w świecie” PROGRAM WARSZTATÓW

W dniu 27 października zapraszamy Uczestników II Międzynarodowej Konferencji Psychologicznej „Świat w dziecku – dziecko w świecie” na warsztaty psychologiczne, które odbędą się w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Szczecińskiego.  Udział w warsztatach jest nieodpłatny.  Każdy Uczestnik może wziąć udział w jednym dowolnie przez siebie wybranym warsztacie.  O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. 
Grafik warsztatów – Sobota 27.10.2018 r.
  • Blok godz. 9.30 – 11.00
    •  1 Warsztat: „Co ukrywa się za zasłoną złości?” sala 12, budynek H
    Prowadząca: dr Elżbieta Zubrzycka (Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
• 4 Warsztat: „Kiedy rodzice rozstają się – jak pomóc rodzicowi wspierać siebie i dziecko” sala 04, budynek H
Prowadząca: dr Elżbieta Pieńkowska (Instytut Psychologii Uniwersytetu Szczecińskiego)
• 6 Warsztat: „Terapia EMDR dzieci i młodzieży” sala 21, budynek H
Prowadzący: mgr Roman Szałachowski (Instytut Psychologii Uniwersytetu Szczecińskiego)
• 8 Warsztat: „Model behawioralny w terapii dziecka” sala 22, budynek H
Prowadząca: dr Celina Timoszyk-Tomczak (Instytut Psychologii Uniwersytetu Szczecińskiego)
  • Blok godz. 11.30 – 13.00
    • 2 Warsztat: „Tajemnice pod lupą. O czym młodzież mówi, a nie powinna. O czym młodzież mówi, a powinna.” sala 12, budynekH
    Prowadząca: dr Elżbieta Zubrzycka (Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
• 5 Warsztat: „Dziecko wobec choroby przewlekłej w rodzinie”
Prowadząca: dr Małgorzata Maria Kulik (Instytut Psychologii Uniwersytetu Szczecińskiego) sala 04, budynek H
 7 Warsztat: „Bajkoterapia – stwórz własną bajkę terapeutyczną”sala 21, budynek H
Prowadząca: mgr Katarzyna Szpunar (Instytut Psychologii Uniwersytetu Szczecińskiego)
• 9 Warsztat: „Lęk przed psychoterapią adolescentów” sala 22, budynek H
Prowadząca: mgr Renata Olechnowicz (Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 1)
  • Blok godz. 13.30 – 15.00
    • 3 Warsztat: „Dobre i złe przyjaźnie – na czym polega dobra przyjaźń i jak o nią dbać?” sala 12, budynek H
    Prowadząca: dr Elżbieta Zubrzycka (Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
• 10 Warsztat: „Gdy najbliższa rodzina odchodzi – radzenie sobie dziecka ze stratą.” sala 04, budynek H
Prowadząca: mgr Agnieszka Chybowska-Sandecka (Hospicjum Św Jana Ewangelisty, Zachodniopomorski Instytut Psychoterapii)
• 11 Warsztat: „Praca psychologa w instytucjach działających na rzecz dziecka – teoria vs praktyka.” sala 21, budynek H
Prowadząca: mgr Agnieszka Bączkowska (Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii im. Św Brata Alberta)
Zadania psychologa w różnych instytucjach, działających na rzecz dziecka (m.in. szkoła, młodzieżowy ośrodek socjoterapii, żłobek, placówka opiekuńczo – wychowawcza) w świetle obowiązujących przepisów. Ograniczenia pracy psychologa w instytucjach – problem etyki i tajemnicy zawodowej. Wymagania instytucji a wyobrażenia psychologa o jego pracy. Możliwości, wynikające z pracy w instytucjach, działających na rzecz dziecka. Cele i metody pracy psychologa w różnych instytucjach, działających na rzecz dziecka.
  • 12 Warsztat: „O czym milczą dzieci? Psychoterapia mutyzmu wybiórczego.”
Prowadząca: dr Agata Giza-Zwierzchowska (Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie)
Uwaga! Inny termin : 7 listopada 2018 godz. 11.00-12.30
  • 13 Warsztat: „Kiedy ciało przemawia. Psychoterapia zaburzeń psychosomatycznych u dzieci i dorosłych.”
Prowadząca: dr Agata Giza-Zwierzchowska (Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie)
Uwaga! Inny termin: 7 listopada 2018, godz. 13.00-14.30

Komentarze

  1. Wielkopolski Instytut Psychoterapii title="psychoterapia">http://wip-poznan.pl/psychoterapia wyleczył moją córkę. Zawsze będę im za to wdzięczna. Gorąca polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkopolski Instytut Psychoterapii http://wip-poznan.pl/psychoterapia - znakomici fachowcy. Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. To przywilej dzielić się tym cudownym świadectwem ze światem. To jest Beth Walters z Anglii. Mój mąż rozwiódł się ze mną 4 miesiące temu i miałam wyrzuty sumienia, bo nie wiedziałam, co zrobić, żeby zmienić problemy męża. Szukałem w Internecie pomocy, jak uzyskać pomoc w moim małżeństwie i odkryłem wspaniałych świadków zaklęcia miłości wight, które było progresywne dzięki swoim zaklęciom. Skontaktowałem się z nim i dr Wight powiedział mi, że przygotuje dla mnie zaklęcie, które sprowadzi mojego męża z powrotem. Byłem sceptyczny, ale nie miałem innego wyjścia, jak z nim pracować. 2 dni później mąż wezwał mnie od tego dnia do domu i do tej pory żyłam spokojnie. Wrócił teraz z tak wielką miłością i troską. Dziś z radością ogłaszam wam wszystkim, że ten gracz zaklęć ma moc przywracania kochanków, a najbardziej zaskakujące jest to, że nasza miłość jest teraz bardzo silna, każdy dzień jest szczęściem i radością. i nie ma nic lepszego niż przebywanie z mężczyzną, którego kochasz. Polecam Dr.Wight każdemu, kto potrzebuje pomocy. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z Dr.Wight, gwarantuję w 100%, że Ci pomoże!!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp:+17168691327

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję panu za prawdziwe zaklęcia. Nazywam się Zara Matteo. To naprawdę niesamowite i nigdy w życiu nie doświadczyłem czegoś takiego. Zanim spotkałam pana, próbowałam wszystkich możliwych sposobów, aby sprowadzić męża z powrotem, ale zdałem sobie sprawę, że nic mi nie działa i że mój mąż bardzo mnie znienawidził. Myślałem, że nie ma nadziei na ponowne spotkanie z moim byłym mężem. Ale kiedy przeczytałem dobre recenzje o tym, jak DR WHITE pomaga innym, postanowiłem wysłać mu wiadomość przez WhatsApp: +17168691327. by spróbować i zrobiłem wszystko, co mi polecił, zaufałem mu i postępowałem zgodnie z jego instrukcjami, jak gwarantował mi w ciągu 48 godzin, i właśnie wtedy zadzwonił do mnie mój były. Sir, jesteśmy teraz szczęśliwsi niż kiedykolwiek. Wszystko wygląda idealnie i tak naturalnie! Dziękuję bardzo za autentyczne i niepodważalne zaklęcia. tutaj znowu jego e-mail:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Możesz także Whatsapp go:
    +17168691327

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazywam się Valerie N. To dzień pełen radości w moim życiu z powodu pomocy, jaką ofiarowała mi matka świtu, aby pomóc mi odzyskać mojego byłego męża za pomocą jego magii i zaklęcia miłosnego. Byłam mężatką przez 6 lat i to było straszne, bo mój mąż naprawdę mnie zdradzał i szukał rozwodu, ale kiedy natknąłem się na Mother Dawn, wysłałem maila w internecie o tym, jak pomogła tak wielu ludziom -uzyskała ex i pomaga do nawiązania relacji. i sprawia, że ​​ludzie są szczęśliwi w ich związku. Wyjaśniłam jej swoją sytuację i szukałam pomocy, ale ku mojemu największemu zdziwieniu powiedział mi, że pomoże mi w mojej sprawie i tak jest, bo mój mąż zmienił się całkowicie na zawsze. Zawsze chce być po mojej stronie i nie może nic zrobić bez mojej obecności. Bardzo się cieszę z mojego małżeństwa, wspaniałej uroczystości. Nadal będę zeznawać w Internecie, że Mother Dawn jest naprawdę prawdziwą czarownicą. PROSZĘ POMÓŻ MATCE DAWN TERAZ NA ŻYWO E-MAIL: dawnacuna314@gmail.com lub WhatsApp +17168691327 ona jest jedyną odpowiedzią na Twój problem i sprawia, że ​​czujesz się szczęśliwy w swoim związku.
    1 ZAKLĘCIE MIŁOŚCI
    2 WYGRAJ Z POWROTEM EX
    3 OWOCE DAMSKIE
    4 PROMOCJA ZAKLĘĆ
    5 OCHRONNY
    ZAKLĘĆ 6 ZAKLĘĆ BIZNES
    7 ZAKLEJCIE DOBRĄ PRACĘ
    8 ZAKLĘCIA LOTERII i PRZYPADEK ZAKLĘĆ

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na imię Elizabeth, wyszłam za mąż 8 lat temu bez dziecka, desperacko szukałam rozwiązania, a mój lekarz powiedział, że nie mogę zajść w ciążę, ale koleżanka skierowała mnie do rzucającego zaklęcia o nazwie DAWNACUNA i wyjaśniłam moje problemy jej i obiecała, że ​​za 14 dni wszystko będzie u mnie w porządku, dał mi kilka instrukcji, które zrobiłam doskonale, poszłam do szpitala na badanie i potwierdzili, że jestem w 1 tygodniu ciąży, a teraz mam piękny synek i właśnie mam kolejną ciążę, wszystko dzięki Tobie DAWNACUNA, skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich rozwiązań,

    1) jeśli chcesz zwrócić swojego Ex kochanka.
    2) jeśli chcesz zaklęcia zajść w ciążę.
    3) jeśli chcesz zatrzymać poronienie.
    4) jeśli chcesz być przez kogoś kochany.
    5) zaklęcie leczące wszelkiego rodzaju choroby lub schorzenia.
    I inni.
    Jest najlepsza i bardzo prawdomówna. ( dawnacuna314@gmail.com ) . WhatsApp:
    +2348032246310

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój dom był wypełniony niekończącymi się problemami i nieszczęściami, które doprowadziły do ​​rozwodu, którego nigdy nie chciałam z mężem. Wszystko się załamało i poszliśmy własnymi drogami. Próbowałam iść dalej, ale było to dla mnie bardzo trudne, ponieważ nadal kochałam mojego męża, a moja córka zawsze płakała, chcąc odzyskać ojca. Nie miałem innego wyjścia, jak szukać pomocy, co skłoniło mnie do skontaktowania się z DR DAWN po zobaczeniu tylu dobrych uwag na temat jego pracy. Zapewnił mnie, że pogodzi mnie i mojego męża swoim zaklęciem pojednania, które zrobił. Cieszę się, że mogę powiedzieć wszystko, że osiągnąłem pożądany rezultat po 2 dniach, miłość i szczęście zostały przywrócone i wróciliśmy do siebie i wierzę, że to dla nas na zawsze i wszystko dzięki DR DAWN za zrobienie tak wiele dla ratowania mojej rodziny . Nigdy nie jest zbyt zajęty, by komukolwiek pomóc. Więc skontaktuj się z nim teraz, jeśli również potrzebujesz pomocy. napisz do niego teraz przez: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +3550685677099 / +2349046229159 Ten komentarz z uznaniem pochodzi od Julii Lorenzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. NIESAMOWITE MÓWIENIE WSPANIALE O DR DAWN. Jestem Vanessa canga. Miałam piękny związek z mężem i dzieliłam się szczęściem, ciepłem i prawdziwą miłością. Mieszkaliśmy razem przez 10 lat i mieliśmy dwoje dzieci. Kilka miesięcy temu zaczęliśmy mieć niekończące się problemy i ciągłe kłótnie. Dom był pełen nieszczęścia, a moje dzieci zawsze płakały, widząc, jak cały czas walczymy. W końcu odszedł i odciął nam wszelkie środki komunikacji z nim. Zrobiłem wszystko, co mogłem, aby go odzyskać, ponieważ bardzo go kochałem, ale bezskutecznie. DR DAWN przyszedł mi z pomocą, kiedy się z nim skontaktowałem i wyjawił mi, że za problemami, które mam, stoi kobieta i obiecał mi pomóc, co zrobił, gdy postępowałem zgodnie z jego procedurami pracy. Mąż wrócił do nas do domu i wymyśliliśmy różne rzeczy. Żyjemy znowu szczęśliwie razem. DR DAWN też może Ci pomóc. skontaktuj się z nim przez WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Jeśli chcesz połączyć się ze swoim mężem/żoną.
    *Jeśli chcesz mieć pokojowe małżeństwo/związek.
    *Jeśli potrzebujesz zaklęcia, aby zajść w ciążę/poczęć.
    *Jeśli chcesz leczyć niepłodność.
    *Jeśli chcesz się zemścić/odzyskać swoją własność.
    *Jeśli chcesz zaklęcie promocyjne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kompleksy według Carla Gustawa Junga

Sandplay Therapy - Terapia w Piaskownicy, notatki twórczyni metody Dory Kalff

Dziecko rodzi się z głowie czyli o psychologicznych aspektach leczenia niepłodności