Zapraszam na spotkanie do Książnicy Pomorskiej! Czy długie życie ma sens?


Przywykliśmy do poszukiwania negatywnych stron długiego życia. Zazwyczaj pochłaniają i zarazem przerażają nas dolegliwości somatyczne i rozmaite bolączki ostatnich etapów istnienia. Zastanawiamy się nad sensem i celowością tego czasu. Tymczasem starzenie się jest wbudowane w naszą psychologię i najprawdopodobniej nieprzypadkowo trwa długo po okresie naszej zdolności do prokreacji. Zatem dlaczego żyjemy tak długo? Czy jest w tym ukryty niewidzialny zamysł naszej duszy?

W trakcie spotkania będę chciała zaprosić uczestników do wspólnego poszukiwania wartości i zalet procesu starzenia się, tak aby odnaleźć inne spojrzenie na ten późny etap życia.

Tutaj link do wydarzenia http://pracowniapsychoedukacji.blogspot.com/2018/04/zapraszamy-na-spotkanie-z-dr-agata-giza.html


Komentarze

  1. Wielkopolski Instytut Psychoterapii title="psychoterapia">http://wip-poznan.pl/psychoterapia – świetne podejście do pacjentów i naprawdę obiecujące rezultaty leczenia. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To przywilej dzielić się tym cudownym świadectwem ze światem. To jest Beth Walters z Anglii. Mój mąż rozwiódł się ze mną 4 miesiące temu i miałam wyrzuty sumienia, bo nie wiedziałam, co zrobić, żeby zmienić problemy męża. Szukałem w Internecie pomocy, jak uzyskać pomoc w moim małżeństwie i odkryłem wspaniałych świadków zaklęcia miłości wight, które było progresywne dzięki swoim zaklęciom. Skontaktowałem się z nim i dr Wight powiedział mi, że przygotuje dla mnie zaklęcie, które sprowadzi mojego męża z powrotem. Byłem sceptyczny, ale nie miałem innego wyjścia, jak z nim pracować. 2 dni później mąż wezwał mnie od tego dnia do domu i do tej pory żyłam spokojnie. Wrócił teraz z tak wielką miłością i troską. Dziś z radością ogłaszam wam wszystkim, że ten gracz zaklęć ma moc przywracania kochanków, a najbardziej zaskakujące jest to, że nasza miłość jest teraz bardzo silna, każdy dzień jest szczęściem i radością. i nie ma nic lepszego niż przebywanie z mężczyzną, którego kochasz. Polecam Dr.Wight każdemu, kto potrzebuje pomocy. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z Dr.Wight, gwarantuję w 100%, że Ci pomoże!!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp:+17168691327

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję panu za prawdziwe zaklęcia. Nazywam się Zara Matteo. To naprawdę niesamowite i nigdy w życiu nie doświadczyłem czegoś takiego. Zanim spotkałam pana, próbowałam wszystkich możliwych sposobów, aby sprowadzić męża z powrotem, ale zdałem sobie sprawę, że nic mi nie działa i że mój mąż bardzo mnie znienawidził. Myślałem, że nie ma nadziei na ponowne spotkanie z moim byłym mężem. Ale kiedy przeczytałem dobre recenzje o tym, jak DR WHITE pomaga innym, postanowiłem wysłać mu wiadomość przez WhatsApp: +17168691327. by spróbować i zrobiłem wszystko, co mi polecił, zaufałem mu i postępowałem zgodnie z jego instrukcjami, jak gwarantował mi w ciągu 48 godzin, i właśnie wtedy zadzwonił do mnie mój były. Sir, jesteśmy teraz szczęśliwsi niż kiedykolwiek. Wszystko wygląda idealnie i tak naturalnie! Dziękuję bardzo za autentyczne i niepodważalne zaklęcia. tutaj znowu jego e-mail:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Możesz także Whatsapp go:
    +17168691327

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kompleksy według Carla Gustawa Junga

Sandplay Therapy - Terapia w Piaskownicy, notatki twórczyni metody Dory Kalff

Dziecko rodzi się z głowie czyli o psychologicznych aspektach leczenia niepłodności