nowy blog o psychosomatyce - zapraszam!

Zapraszam na swojego drugiego bloga poświęconego psychosomatyce   www.psychosomatyczne.blogspot.com
Każdy zainteresowany psychosomatyką czyli trudnościami psychicznymi manifestujacymi się poprzez ciało znajdzie na nim coś ciekawego, tak z teorii jak i z praktyki. Blog jest adresowany nie tylko do profesjonalistów zajmujących się psychoterapią ale także do osób dorosłych i rodziców dzieci cierpiących na schorzenia o charakterze psychosomatycznym. Miłej lektury!




Komentarze

  1. Mam na imię Elizabeth, wyszłam za mąż 8 lat temu bez dziecka, desperacko szukałam rozwiązania, a mój lekarz powiedział, że nie mogę zajść w ciążę, ale koleżanka skierowała mnie do rzucającego zaklęcia o nazwie DAWNACUNA i wyjaśniłam moje problemy jej i obiecała, że ​​za 14 dni wszystko będzie u mnie w porządku, dał mi kilka instrukcji, które zrobiłam doskonale, poszłam do szpitala na badanie i potwierdzili, że jestem w 1 tygodniu ciąży, a teraz mam piękny synek i właśnie mam kolejną ciążę, wszystko dzięki Tobie DAWNACUNA, skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich rozwiązań,

    1) jeśli chcesz zwrócić swojego Ex kochanka.
    2) jeśli chcesz zaklęcia zajść w ciążę.
    3) jeśli chcesz zatrzymać poronienie.
    4) jeśli chcesz być przez kogoś kochany.
    5) zaklęcie leczące wszelkiego rodzaju choroby lub schorzenia.
    I inni.
    Jest najlepsza i bardzo prawdomówna. ( dawnacuna314@gmail.com ) . WhatsApp:
    +2348032246310

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kompleksy według Carla Gustawa Junga

Sandplay Therapy - Terapia w Piaskownicy, notatki twórczyni metody Dory Kalff

Dziecko rodzi się z głowie czyli o psychologicznych aspektach leczenia niepłodności